Nya friska tag

Äntligen känner jag mig uppvilad. Har legat i sängen och soffan nu dessa två dagar då kroppen sagt ifrån att den behöver mer vila. Har lyssnat och inte gjort ett dugg faktiskt. känns skönt! 
Har dessutom för första gången på jag vet inte hur längesen fått 8 timmars sömn på en natt, det är helt otroligt. I vanliga fall sover jag max 3-4 timmar. Tror det är kroppens sätt att förbereda mig på den tuffa tiden som väntar nu när det är mindre än 12 veckor kvar tills bebisen kommer. 
 
Känns super skönt att det inte är så lång tid kvar tills vår lilla prinsessa kommer, dels för att vi längtar otroligt mycket efter henne men också för att jag vill få tillbaka min kropp. Inte behöva låna ut den längre utan kunna börja träna ordentligt, ta sig ut i skogen på långpromenader och vistas bland hästarna igen. Bara få komma ut och röra sig ordentligt igen.
 
Det är långtråkigt att ha foglossning, det gör verkligen ont hela tiden. Man blir så begränsad.. jag blir iallfall så begränsad, oavsett hur jag gör så gör det ont. Smärtan gör en så irriterad, man tappar lusten på att göra saker. Sen den ständiga tröttheten och att allting är ivägen för magen är så stor och klumpig är ännu värre. Anfådd som man nästan hörs som man sprungit ett lopp bara för att ta sig upp från sängen och bort till toan. usch ja, tack och lov är denna resan snart slut. 
 
Vår fina Diesel får stå för dagens bild.
 
1 Ida:

skriven

Sån fin hund, vad är det för ras? :)

Svar: Det är en dobermann 🙂
Melinda

Kommentera här: