JUL

Julen har väll egentligen i grund och botten alltid legat mig varmt om hjärtat. Men för något år sedan fick jag uppleva något oerhört tråkigt på julafton och efter den dagen har julafton aldrig varit detsamma förrens julen 2016. 


24 december 2016 ❤️
Jag firade min första jul tillsammans med Anton och hans familj. Inte nog med att det var julafton så överraskade min fina Anton mig på en klippa uppe i Åre när vi tog en liten paus i skidåkningen, satte sig på knä och framför honom höllt han en röd ask med två förlovningsringar. Ni kan ju tänka vilken chock det var och vilken lycka! Efter den dagen förändrades allt. 
Julen blev helt plötsligt så betydelsefull och rolig igen. 

Så längtan efter julen är enorm i år. Vi firar vår första jul i vårt hus och 1 år som förlovade. Inte nog med det så har vi världens finaste gåva, vår älskade prinsessa, att få fira hennes första jul tillsammans med alla nära och kära. Så mycket kärlek. 

Vill bara att det ska närma sig ännu mer nu, jul musiken börjar på alla radiokanaler. Börja julpynta och hugga gran och massa granris. Sätta upp julstjärnor och julljusstakar. Handla julklappar och Se snön falla ner, ta mysiga skogspromenader i snön. Asså jag längtar något så fruktansvärt. ❤️

Massa bilder från julen 2016 i Åre. 

Kommentera här: