RUSK

Godmorgon i detta ruskiga höst vädret. 
Vaknade väldigt sent idag, måste varit väldigt trött. Kan inte minnas senast jag vaknade halv 11... I försej gjorde det inte så mycket, vad är detta för pisse väder att vakna upp till? halft storm ute och regnet bara öser ner. Tänker och tycker faktiskt extra synd om min älskling idag som står ute hela dagen i detta väder. usch.. Kan inte alls vara skoj..
Har inga planer alls på vad som ska hända idag, hade ju varit skönt att gå i skogen men hur road är man egentligen till att bege sig ut? möjligtvis att jag kör ner till pappa och lagar någon mat eller handlar något till honom nu när han är sjuk. Känns ju roligare att försöka göra något av dagen än att sitta inne och se dagen gå till spillo. 
Trots att vädret är så pass tråkigt denna årstiden, tycker jag ändå det är så himla mysigt. Alla löv som faller ner, naturen känns så extra mysig på något vis. Jag är mer kalla årstiden "typen" gillar hösten och vintern. Visst är det mysigt på sommaren men jag är inte så jätte glad för när det är för varmt. Mycket skönare på den kalla årstiden där man själv kan reglera temperaturen. 
Bjuder på en liten tråkig höst bild från trädgården. 
 

Kommentera här: