I'M BACK

Oh, äntligen fungerar min dator igen! Har verkligen känt mig så naken utan den.... Är dock så tacksam för att ni har haft tålamod och väntat. Men ska såklart uppdatera er om vad som har hänt under helgen, för visst har det hänt massor. 
 
Fredag
I fredagskväll var det dags för en ny omgång av halv åtta hos mig. Vi var hem bjudna till Nikas och Elise tillsammans med Lykke och Peter. Där vi käkade tacos och chokladpudding till efterrätt. Alltså sååå gott! Avslutade kvällen med godis och spel. vi spelade med andra ord och det var ju verkligen spännande och se antons och mitt team work. Men måste få säga att jag är ändå imponerad att vi klarade det så bra! så bra att vi faktiskt hade vunnit,  om vi hade spelat klart. Tiden går fort när man har roligt, vi var hemma strax innan ett på natten. Rakt in i sängen, svärfar skulle komma tidigt på morgonen och hjälpa oss att lägga golv på vinden. 
 
 
 
Lördag
Svärfar var här redan runt halv 8, Anton och han började lägga golvet direkt medans jag faktiskt låg kvar i sängen en stund till. Är ju ganska så svårt för mig att ta mig upp på vinden och krypa på alla fyra så dem två fick stå för dagens projekt. Jag förberedde frukosten istället. Runt 13 snåret, blev dem klara och måste säga att det blev sjukt bra! Tusen tusen tack Jonas för all hjälp! verkligen super snällt. 
 
På kvällen hade vi bokat bord på Elysse i Malmö, tillsammans med Antons kusin Oden och hans tjej Linn. Fondue stod såklart på menyn, men ACK vad mätt jag blev.. Fick sååå ont i magen och när man är för mätt så blir man ju bara så trött. Vilket som så var kvällen faktiskt mysig och sällskapet var hur trevligt som helst.  Tiden sprang också iväg så vi var inte hemma förrens ett på natten igen. men vad gör det när man har haft så roligt?
 
 
 
 
 
Söndag
Lite söndags städning stod på schemat på förmiddagen, efter lunch körde vi in till emporia och skulle köpa nya collection av Gant handdukar. Jag köpte en handduk i samband med ett par badbyxor från gant som Anton fick av mig för flera månader sedan. Tyvärr visade det sig att dem inte har så stor utbud av Home i affären så vi måste beställa från hemsidan.. givetvis.. aja vi skulle ändå in och handla min dator sladd så helt förjäves var det ju inte. Blev en snabb lunch på jensens och ett nytt plagg till lilla prinssesan från Newbie. 
Ikväll har vi varit ute i skogen med Tyzon och diesel, en härlig tur på drygt 2 timmar. Är så skönt att få komma ut i naturen och den friska luften, var nog inte bara jag som tyckte det var skönt. Såg ut som vi alla faktiskt njöt!
Nu ligger hundarna helt utslagna i sin säng och jag ska gå och bädda ner mig i soffan. För nu är jag helt slut. Vi får se vad morgondagen bjuder på. Tror faktiskt jag kommer ligga däckad i sängen efter helgens aktiviteter. 
 
 

Kommentera här: