INFÖR ANKOMSTDAGEN DEL 1

Dem flesta som känner mig vet att jag är oerhört ordningsam, pedant och har ett stort behov av att allt måste vara väl förberätt och planerat i minsta detalj. Så... självklart har ju en lång lista skrivits för vad som behövs inför bebisens ankomst. Eftersom den är så lång tänkte jag att jag ska dela upp den i två delar. Här är del 1. Del 2 kommer ut imorgon så håll utkik!
Kommentera gärna om ni har fler tips!
 

Barnvagn

  •  Barnvagn, sitt och ligg del √
  •  Regnskydd till vagnen √
  • Myggnät till vagnen √
  •  Skötvätska √
  • Solskydd/paraply till vagnen
  • Åkpåse till vintern √
  • Filt till vagnen √
  • Fårskinnsfäll
  • Hjulskydd √

Bilen

  •  Babyskydd
  • Solskydd 
  • Spegel √
  • Sparkskydd √

Leka

  •  Babygym √
  • Mjukisdjur √
  • Bitring/bitleksak √
  • Barnböcker √
  • Babysitter
  • Hoppgunga
  • Lära gå stol

Övrigt

  • Mina första år bok √
  • Telefonbok med alla viktiga telefonnummer.
  • Vattenflaska √

Kommentera här: